30 May 2014

Inspiracje: szydełkowe bluzki

Dzisiaj ciąg dalszy inspiracji. Tym razem szydełkowe bluzki. Myślałam, że w czasie Mistrzostw Świata Brazylii wykorzystam czas tak jak w czasie Euro2012 i będę szydełkować oraz oglądać mecz jednocześnie. Sprawdziłam terminarz... Ostatni mecz w połowie lipca, a ja ostatni egzamin przed wakacjami mam dopiero 7 lipca. Czyli nie będzie ani szydełkowania, ani oglądania piłki nożnej. Chociaż może uda mi się oglądnąć kilka meczów.






Photos from Club Osinka

4 comments:

  1. Милые блузки, топики!

    ReplyDelete
  2. Oj nie pogardziłabym takimi bluzkami :)

    ReplyDelete
  3. a czy mogłabyś napisać jakich kordonków/włóczek byś do tego użyła? z góry dziękuję :)

    ReplyDelete
  4. love the first photo so much...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...